Vet du nu var du har mig? du har inte en chans. Spring för livet, jag är ur balans.

men om det ska vara så då får det väl vara så. jag tänker inte ge mig nu. hör du det? jag. tänker. inte. ge. mig. nu. om det så behövs att jag får sår på händerna (det finns redan på armarna), skriver sönder ännu fler tangenter, skippar fredag gör jag vad jag vill & lördag med för den delen, slutar sova, slutar vara & är ensam som fan om nätterna. jag kommer inte ringa honom & jag kommer inte ställa in den här sommaren. så ge mig allt du har. hör du det? ge mig allt du har att ge. jag har knytnävar & 160centimeter längd & det må inte se mycket ut för världen eller i någon annans ögon men det når längre än så. det når längre än dig 2013 & inte ens du ställer dig mellan mig & handledstexten. inte ens du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0