You can go your own way, you can call it another lonely day.

Vi firade in det här nya året bara några meter ifrån stället där vi firade in det gamla. några få meter skiljde det i verkligheten men egentligen skiljer det mil. Förra året lyssnade jag på 2006 & hade ingen aning om hur jag skulle hantera året som behagade komma vare sig jag ville eller inte. I år sjunger jag med i This is the year på högsta volym i den gröna bilen & kan inte ens försöka vara bitter & bakfull. jag är bara i lugn & ro här med öppna armar inför 2013. Lite hej & välkommen du dröjde lite länge men det struntar vi i för nu är du ju här. Lite så. Lite grann så att idag kan ingenting ta ner mig. inte ens att klockan står på 6.50 imorgonbitti för jag hade bästa kvällen igår & jag hoppas året fortsätter i samma stil. Med en jävla massa kärlek & kramar. tills närhetsproblemen är ett minne blott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0