allt är så enkelt när man börjar långa vägar.

som jag kan ligga i sängen & fundera. en gång på natten (allting kommer då) fick jag för mig att börja skapa listor för varenda del av livet. så när tillfällen kommer som att köra bil, eller åka härifrån, eller komma hem, då ska det finnas en lista för det. som terapi har det varit. istället för att grubbla över pojkar eller situationer eller fel som finns i mig, på mig, så har jag försökt lägga fokus någon annanstans. till listorna. till att fylla dem. eller bara döpa dem. ju längre namn desto bättre.

så i dessa åka-härifrån-tider, dessa alltid-vara-påväg-någonstans-stunder, ger jag er min påväghärifrån-lista som än så länge räcker hela vägen till vår huvudstad. som ni kan se.

det du letar efter kanske finns i huvudstan - påväghärifrånlistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0