här finns inga regler, ingen upptrampad stig, det är ett stort äventyr att uppfinna ett liv.

så jag förmår mig knappt berätta hur fint det var att få komma hem idag & sitta ute med pappa mamma glass i solen. att få höra en välkänd trött röst på andra sidan telefonluren. att ha en fin vän på andra sidan skärmen. att få dricka té. att höra tangenter som trycks ner av fingerspetsar. mina fingerspetsar. det är lika fint som att få dricka öl i solen. sitta i gräset & lyssna på konserter. luta sig tillbaka i solstolen med en spetsad ciderburk i handen. dansa sig varm i ett hav av människor. somna bredvid några varenda kväll & slippa vara ensam.

mitt vilda hjärta har älskat varenda minut av att vara härifrån, även när det varit kallt jävligt regnigt & bajsnödigt. men inatt är jag glad över att den här mellanlandning är lite längre. jag måste få andas. jag måste få se dem. kolla how their hearts are doing.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0