hur ska det gå?

Det kan vara så att det borde sättas en förbannelse på den som använder ordet höst i en meningsuppbyggnad nu. Kanske vore det för hårt? Det kunde vara en sån lätt förbannelse som gör att en råkar sätta ölen i fel strupe. Tillräckligt länge för att en ska få en kraftig hostattack & tårfyllda ögon. Jag kommer dra på mig den förbannelsen nu.

Vi sitter mitt emot varandra, Lisa&jag, när jag kläcker ur mig att jag önskar melissa horn ska släppa nytt till hösten. Då glimtar hon till så som mitt L bara kan. Det vill du va? så kan du sitta där med din tékopp, lyssna & deppa över alla killar du träffat på. 

Så, nu när ett fjärde album är bekräftat & vi har varsin konsertbiljett i handen, mamma&jag. Liv – ge mig allt du har. Melissa & téet kan rädda mig en omgång till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0