vad är det för fel på dig, varför vill du ha mig i din famn?

jag har ett tungt hjärta som gör att det finns dagar då jag knappt orkar lyfta mig ur sängen. då vill jag slita ur mig hela mojängen. bara ut, ut ur min kropp. slänga det på den blöta asfalten & kliva därifrån. bara sluta upp att bry mig om det. inte vända mig om. inte säga hejdå. eller farväl. runt omkring mig finns fantastiska människor som ger av sig själva ständigt hela tiden jämt & jag kan inte ens ge en liten bit av mig själv utan att totalt falla sönder. jag har inte haft det värre än dem. det är inget unikt med ett tillstampat hjärta. & ändå brister jag itu. jag vill inte göra någon besviken men det finns ingenting att hämta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0