i'll wear a sunny smile upon my face, i'll tell it that it's alright if it stays.

idag är en sån där dag som får en att aldrig vilja lämna den här stan.

det kan komma dagar då kaffet smakar bättre. glassen är krämigare. skratten klingar högre. skämten är kvickare & varje låt en spelar passar in. som att de var menade för att spelas just nu, just precis nu. det är sådana där dagar då en egentligen inte vill gå & lägga sig fast ögonen svider. då en sitter uppe länge & vaknar senare. lite som att solen kan aldrig ha lyst så klart, fötterna aldrig varit så lätta. det har dem ju varit. en vet det men det känns inte som så. det känns som en sovit genom en lång jäkla vinter & nu vaknar igen. när det blommar utanför balkongerna, på innergårdarna. 

jag hämtar mamma vid flygplatsen ikväll & hon har hört att jag inte varit hemma knappt alls. det är för jag har spring i benen vill jag svara. när jag väl somnar om nätterna fnissar min mage. idag är den fylld av glass. & en himla massa kärlek. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0