jag ljög & låtsades som ingenting - visst skiter jag i dig men inte mig.

jag har varit rädd för att ställa till scener. & när en är rädd för det, som jag varit, gör en ibland saker som får en att bli ledsen. som att fortsätta ha kvar någon på facebook. som att säga hej till någon på krogen. som att låtsas som ingenting. jag har tagit hänsyn. jag har tagit hänsyn till människor som inte ens skulle lyfta lilltån för min skull. & sen tänkte jag, det kan ha varit i en bil på en öde parkeringsplats, att; varför ska jag behöva ha kvar någon på facebook som ändå inte svarar på mina sms? varför ska jag säga hej till någon på krogen som inte ville vara med mig? varför ska jag låtsas för att andra människor, som gjort mig ledsen, ska slippa må dåligt? det rimmar bara så jävla illa. 

Kommentarer
Postat av: Ralf

Fuck 'em! (bildligt talat)

2013-05-04 @ 13:45:41
URL: http://ozzilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0