du borde skaffa ett liv & inte slösa bort din tid.

3 dagar till fredag. 6 dagar till oktober. 8 dagar till Melissa Horn-skivan släpps. 16 dagar till det här hörnet av internet har varit mitt eget i 5 år (en hel hand en knytnäve.) 21 dagar till lön. 7 dagar & 3 månader till nästa år. hur vet jag ens det? vad väntar jag på? vad förväntar jag mig? var lever jag ens en gång? nu exakt nu är det tisdagskväll & jag behöver börja carpe-fucking-diem the shit out of my life. bara ösa ur alla mina sedan senare snart om ett tag rakt ut ur fönstret. de där dagarna kommer att komma iallafall. det är ingen idé att jag går omkring här & väntar på dem. låt mig nu sova. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ralf

Ja, vad väntar du på egentligen? CARPE DIEM! (kunde inte låta bli, nej)

2013-09-29 @ 15:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0