Here's to you, fill the glass cuz the last few days have kicked my ass.

det var länge sedan fredag kändes så bra. så efterlängtad. när fredag-gör-jag-vad-jag-vill-listan använts just på det sättet den en gång blev skapad för. jeansen rotades fram & mjukisbyxorna fick ligga kvar överst i klädhögen. klirrandet från den lila kassen i bakgrunden. mindre roll spelade det igår att min näsa var igenkorkad, min kropp trött & huvudet helt slut. för hjärtat det slog. det slår fortfarande. nu har jag fått sova. näsdropparna har gjort min andning normal. idag ska jag få klä på mig någonting annat än blå arbetsbyxor med resår. fredag gör jag vad jag vill & lördag med för den delen.

Kommentarer
Postat av: tove

Puss! Ja, gör exakt vad du vill min lilla pärla där borta i Linpan! Hoppas du blev full och dansa snyggade än alla andra! Det vet jag att du gjorde.

2013-09-16 @ 21:31:03
URL: http://tooov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0