det är för mörkt, så mörkt, tusen miljoner i staden ser oss fast det är så mörkt.

linköping du gör det så väldigt svårt att lämna dig. som en äkta douchebag har du låtit mig vänta & när du nu förstår att du inte kommer att ha mig kvar att leka med så ger du mig tropiska nätter. du ger mig dansgolvsglädjen tillbaka & en vän med en bil där jag får sköta musiken så att vi kan sjunga med. du gör så att de där som inte ville ha mig inte spelar någon roll. vad andra tycker spelar inte längre in. du ger mig öl men låter mig slippa bakfyllorna. du låter det regna under den enda stund på helgen då jag befinner mig inne i en lokal med dunkande musik & du har låtit mig gå ensam hem från bussen till tuvgatan så många gånger att jag vande mig & sen behöver jag inte ens göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0