can't put myself at ease in time for christmas eve, i've got this restlessness in me.

det är någonting med idag jag inte kan sätta fingret på. jag känner mig bortkopplad. ur fokus. texterna flyter ihop framför mina ögon. tvprogammen går inte att koncentrera sig på. som när rastlöshet går för långt & en hamnar i tillståndet då en inte orkar ta sig för någonting alls & samtidigt tillfredsställer ingenting. det kanske är rastlöshet. det kanske är hemlängtan. det kanske är det att om mindre än två veckor kommer jag att åka tåget 2 timmar uppåt i landet. hem. det kanske är det att jag inte kunde sova inatt utan vred mig runt bland tankar & lakan. det kanske är mycket nu. det kanske är för lite. jag bokar en tvättid. jag bokar en biljett. jag kokar en kopp té.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0