& jag såg alla tecken men jag ville va bättre men då blev allting sämre.

ikväll är en sån där kväll då jag bara velat ligga i min otvättade äckliga tröja & äta nutella direkt med sked ur burken. så jag har gjort det. jag tror att en behöver det. många människor verkar vilja springa ifrån sina känslor. de vill ha simpla lösningar på någonting som troligtvis inte ens kan stava till ordet simpel. jag förstår dem. jag har också sprungit för vem fan vill vara ledsen? vem fan vill ha ett känsloliv som åker berg&dalbana i ens kropp? samtidigt, är motsatsen av att hela tiden vara uppfylld av dessa känslor att inte vara uppfylld alls? skulle motsatsen till att känna allting så starkt vara att inte känna alls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0