Himlen som du drömmer om.

jag springer snabbt mellan känslorummen dessa dagar. men så finns det heller inga trösklar hos mig att snubbla på, som ni vet. idag satt jag på en 3 timmars föreläsning om realism & litteratur vilket för många säkerligen låter som att slösa bort 3 timmar av ens liv. inte för mig. jag kliver ut därifrån med en liten boll av lycka i magen som jag bär hela vägen hem. så lycklig över att få vara här. över att få göra det här. över att ha en kurslitteratur som består av romaner.

jag går hem, kokar nytt kaffe & googlar vidare på drömmarna. för jag vill aldrig sluta. så känns det nu. jag har en vardag som består av ord & kaffe & drömmar. 3 ting på listan av det bästa jag vet. jag har en vardag jag inte avskyr. jag har ett liv jag skulle vilja gifta mig med. jag petar in den här känslan långt in i minnesbanken. må den aldrig försvinna därifrån.


Kommentarer
Postat av: Ralf

Mmmm, härligt, hoppas du kan behålla känslan!

2014-12-20 @ 14:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0