jag visste inte ens att dom känslorna fanns, nu kräver jag att dem känns hela tiden för vem som helst.

jag avskyr tvåsamheten när den klibbar fast likt snubben på dansgolvet en vänder sig ifrån som ändå trycker upp sitt skrev i ryggen. tvåsamhet som inte fattar hinten. som tränger sig på & argumenterar som ett fyllesvin. kolla vad jag har vill du inte ha? när den gör en desperat. tvåsamhet som får utekvällar att bara handla om att hitta någon.

tvåsamhet som är påflugen. som flåsar i nacken & försöker övertala att det snart kan vara försent. övertalning som nästan lyckas. så när en kommer hem trillar man i säng med sminket på & undrar vad en sysslat med hela kvällen. då när en vet att en borde ha vänt sig om & greppat ett tag om kulorna på tvåsamheten. som ett back the fuck off. för det är inte försent för mig vad än den vill lura i mig. & jag vill bara dansa med ryggen fri.

Kommentarer
Postat av: Ralf

En gång gjorde jag faktiskt det på dansgolvet. En snubbe som dansade typ PÅ mig. Så jag sträckte bak och ner handen, fattade ett grepp och KRAAAAAAAS. Han fick ont, jag blev lämnad i fred. Winwin (för mig alltså).

2014-02-03 @ 21:15:53
URL: http://ozzilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0