So let’s press undo, rearrange the old & call it new.

ibland slår livet till som en käftsmäll mitt på kinden & man vet att det aldrig kommer att bli som innan. & ibland händer det inte. det var så det var i oktober. det skedde inte & mammarösten på andra sidan luren sa allting har en mening. idag förstod jag det. idag är jag tacksam över att någon stod före mig i den där kön.

för nu kunde jag gå därifrån till skillnad från de som satt bredvid mig. jag kunde varit en av dem. de som nu är tvungna att fortsätta bita sig i kinderna. suck it up & ta skiten. några fjuttiga poäng ifrån. det hade en mening. det här som sker nu har en mening. jag har slängt mig ut. jag vet inte vad som kommer att ske men det här jag har gjort det har jag gjort för mig. för min egen skull. imorgonbitti kommer jag inte att behöva kliva upp 4.50. det är jag så in i helvete tacksam för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0