& who's gonna end up holdin' your hand? a beautiful woman or a tall, handsome man, there's no doubt they'll love you but it's yet to be seen: will anyone ever know you like me?

med mig tar allting tid. extra lång tid. det är som att just mitt hjärta slår sig lite saktare genom livet. det tar tid på sig för att släppa in människor. så även för att låta dem gå. hur fort jag än springer sitter hjärtat kvar tills jag återvänder. svettig med andnöd. mitt hjärta gör inga kompromisser. det tar aldrig genvägar. & jag har hatat det. jag har hatat mig för det.

men det finns ingen mening med att springa när en ändå får springa tillbaka sen. jag har ett hjärta som slår sig fram sakta. det tar sin tid. jag tar min tid. alla orkar inte vänta. alla har inte tid. men de som har det kommer jag att älska. med hela det här hjärtat som är mitt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0