we're given a little time to change the game, a chance to redefine everything we are in our january white.

jag vill bli min bästa vän. bli snäll. inte ursäkta mig själv. sluta skämmas. inte alltid sätta mig i första hand men när det väl gäller, hålla mig bakom ryggen. stå på min sida & inte mittemot, där tillsammans med de som stampat mitt hjärta platt. att vara en vän. att inte alltid älska men ändå vara kvar. vara där. en klapp på kinden. precis som dem är för mig. att sluta ställa sig på fel sida. sluta ta parti mot mig själv. för det är precis som att säga att det är ok. att de får stampa på mig, för jag gör ju det själv. att säga ifrån till människor som gör ont i mig för inte förtjänar jag det även om jag trott det. så jävla länge. jag vill bli min bästa vän för jag behöver mig på min sida, bakom min rygg, när det blåser.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0