jag vet inte varför men det känns så nice.

meningar ur livet.
 
jag är i en töntig period av livet. tillfällig men med ena handen på skämskudden. sånt där en kanske inte ens berättar för sina vänner, även om det aldrig hindrat mig. som när sofia fick höra att jag dunkar westlife på högsta volym i bilhögtalarna. varför? för att det gör mig glad. & för att just nu säger melissa lasse & veronica mig ingenting. jag hör men jag känner det inte. så istället för att slita på deras ord sliter jag på någonting jag redan kan helt utantill. som jag får skylla på skivorna jag köpte när jag var 10. & så tittar jag på en töntig serie om kärlek med en äckligt snygg snubbe i. en kom-igen-det-kan-inte-existera-sådana-människor. tänker att, han är säkert en whatadouche i verkligheten, & fortsätter titta.

kan vara så att det här är ett sätt att ta sig genom januari men allting som kan det gillar jag.

Kommentarer
Postat av: Ralf

Skönt att låta melankoligänget vila (melissa och dom där), (även om lasse är bra, fast jag föredrar glada lasse.. Vart tog han vägen?). Anyway! Vilken match idag! Handboll är bra för hjärtat har jag hört (eller kanske inte hjärtat egentligen... Men själen.) Tur att det alltid är mästerskap i januari.
Ps. Så här många parenteser har jag nog aldrig skrivit i en kommentar, eller någon annanstans.

2014-01-09 @ 21:59:59
URL: http://ozzilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0