staring through a window, standing outside, they're just too happy to care tonight, i want to be like them but i'll mess it up again.

en välkänd magvärk har tagit över min mage & en välbekant ledsamhet mitt huvud. handbollsmännen åkte precis ur em & jag borde sova för imorgon ska jag kliva upp alldeles för tidigt till ett arbete där jag är en produkt att använda för att sedan kasta bort. det kan inte välvalda ord eller powerpoints tvätta bort. jag behöver att den här dan ska vara över & att det inte börjar snöa. jag måste härifrån. bort från det som inte händer. från den bluff som är jag. den gamla utslitna spellistan säger hej & välkommen tillbaka. jag svarar fuck you. fuck you very much & trycker på play.

Kommentarer
Postat av: Ralf

Det här har absolut ingenting med saken att göra, jag vill bara muntra upp dig lite: http://www.youtube.com/watch?v=fX1DetrIn_k
STOR KRAM!!

2014-01-23 @ 18:45:39
URL: http://ozzilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0