come with me, come with me to italy.

jag har matchat vädret & flutit runt som ett gråmörkt moln i dagar. växlande molnighet med risk för åska. så regnig. men idag sprack det upp, både på himlen & i mig. vi hade solen i ögonen ikväll & bara själva vetskapen om att jag kan sitta här hela natten igenom, slita på tangenterna & vara hur trött som helst imorgon utan att det spelar det minsta lilla roll ger stora solar på min humörskarta. 

jag är bäst utan måsten, utan tider, utan prestationer. när jag får dricka kaffe på en balkong med 2 av mina bästa vänner för att senare smyga in & prata andra-sidan-jorden-resor. nästan så det känns helt ok att han ska åka för vi kommer ju följa efter honom dit. att senare få köra genom stan med i got my ticket for the long way round two bottles of whiskey for the way & i sure would like some sweet company & i'm leaving tomorrow what do you say? då förlåter jag livet för allt. så som att jag vet att jag har tjurat på dig fast det inte är ditt fel. det är inte du det är jag & mena det.

imorgon reser vi bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0