the best thing i can give to you is for me to go, leave you alone, you got growing up to do.

du har inte längre rätten att göra så mot mig. jag är inte din att ringa när du är full. jag står inte till förfogande när du är ensam. jag har inte väntat på dig. jag har inte stått kvar som en passiv del av ditt liv medan du levt det & längtat efter att du ska komma tillbaka till mig.

jag upphörde inte att existera för att du försvann. jag har fortsatt att vara vid liv här i min del av staden & fastän att jag ville ringa dig så många gånger så många lördagsnätter så gjorde jag aldrig det för du hade valt bort mig & valt henne & det var mitt att acceptera. så jag gjorde det. jag raderade ditt nummer & saknade dig tills jag insåg att jag inte gjorde det längre.

nu väljer jag bort dig & det är ditt att acceptera, där i din del av staden.

Kommentarer
Postat av: Ralf

Mmmmmm, bästa texten på länge!

2014-06-23 @ 15:56:01
URL: http://ozzilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0