är du expert på svaga punkter för du hitta mina? det har varit stängt ett tag men passa på för jag är öppen idag.

det är som att jag somnade någon gång under vintern & aldrig riktigt vaknade till. förrän nu. livet står & tjurar. nu passar det att dyka upp. jag säger förlåt. livet & jag har en stormig kärleksrelation som kanske aldrig kommer att lugna sig. vi är inte paret som ligger sked i soffan. vi dricker vin, är ute alldeles för sent om nätterna & fyllebråkar på bussen hem. oftast är det jag som skriker. men vad vi skrattar. ibland rakt ut från ingenstans. vi är nygamla älskare medan fredag är som en gammal nära vän som man alltid kan lita på. fredag ställer aldrig in. fredag ligger nu i soffan, dricker cola & förtjänar en

helglåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jäkla bra stina! du har ett helt eget sätt att skriva på, o jag ba njuter.

2014-04-05 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0