i trust the broken hearted, i trust the lost & fallen souls cause they know that kind of tears i've tasted, the nights & days i've wasted.

jag vill inte klä mig i hjärtvärk i vår. det känns så 2012. & lite 2013. jag vill inte vara någons någonting. bara vara min. en stund. jag har varit exflickvän, ett gammalt krogragg, en du vet hon. en som låtsas inte bry sig fast hon bryr sig så in i helvete mycket. en nej måste hon komma? ingenting har varit bekvämt. mest stickigt. illasittande. förjävligt i omgångar.

jag vill klä mig för endast mina ögon i vår. känna på hur det är att vara utan hjärtvärk. i vissa stunder känns det som att jag inte vet. som att all fokus hamnat på att plåstra om blodpumpen i mig. lära den slå normalt. nu vill jag veta hur jag är. hur jag klär i ett helt hjärta. jag hoppas det går i guld & svart. med en jävligt hög träklack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0