jag har aldrig haft nån lust att lämna ut dig, du får se det som en liten del av allt jag är.

det du inte förstod när du valde att inte vara en del av mitt liv är att du då helt avsa dig rätten till att få vara där. du suddade ut de förpliktelser & skyldigheter du må ha haft mot mig & i samma stund upphörde detsamma att gälla för mig. du gjorde dig fri. jag förstod aldrig varför du försökte behålla vissa delar av mig. vissa forum. vissa kanaler. du hade ju aktivt valt. du hade väl varit med i varje del av beslutet som ledde fram till att du valde bort mig? du valde att inte vara där så varför var det i slutändan du som skulle hålla kvar i mig när jag så desperat försökte släppa? varför skulle jag skämmas för att jag inte ville säga hej när det var du som ville slippa mig? varför var jag den som till sist var tvungen att radera dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0