& you have no idea how it feels to be on your own in your own home with the fucking phone & the mother of gloom in your bedroom standing over your head.

det är hur människor kan fastna på mig som att jag är konstant insmord i sirap. det mest skitiga i det är att han vaknar aldrig på en onsdag & tänker på mig. han reflekterar inte över när jag för en helg går på samma gator som han. han bryr sig inte. han brydde sig inte då & han kommer aldrig att göra det & hur mycket jag än var en del i stunden då det som inte var vi definitivt blev så sitter jag ändå & stirrar på bilden som råkar komma upp i mitt facebookflöde. jag skriver ändå det här. jag skulle aldrig kunna sitta i en lägenhet han andats i & inte reflektera över det. det är det skitiga i att vara en människa som andra inte lossnar ifrån i ögonblicket när en säger hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0