& du blir aldrig förvånad, aldrig besviken, du har sparat din kärlek, klarat dig utan ärr.

jag sitter i mörkret i mitt flickrum precis som jag gjort stora delar av mina 11 12 13 14 15 16 17 18 19 års åldrar. jag har målat mina naglar genomskinligt vita & mina tånaglar är röda & jag har beställt vaniljdoftande parfym & fuktkräm för jag tänker att jag må inte få svar på sms & jag må bli ensam i resten av mitt jävla liv & det kommer att sluta med att jag går & skrotar på ett universitet & läser böcker högt för min golden retriever för den hunden är den enda som lyssnar vilket inte i sig låter som ett jätte dåligt liv men det är vår nu så det kan vara det eller den här staden eller rastlösheten eller någonting annat som gör att det där ljudet av sms som inte kommer hörs högre nu än tidigare & gör så jävla mycket ondare & får mig att vilja slänga mig med ett flertal svärord & könsord men iallafall så ska jag dofta gott. ja det ska jag tamigtusan göra. & min mamma uppfostrade inte mig till den jag är för att jag skulle yla över att jag inte får svar på sms men det är exakt det jag gör nu. jag ylar. som en jävla varg mot månen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0