jag är jävligt trött på att bara gå & trivas, jag vill bara plötsligt att hela mitt liv peakar.

i fredags skickade jag iväg en film på snapchat. it's friday bitches time to go get some stories for monday. nu har det varit måndag i 22 minuter & historier blev det. vi har legat i soffan hela kvällen & skrattat tills kroppen känts helt tömd. men det räcker inte med dessa fredagshistorier eller lördagshistorier. eventet för den sista pussy palace festen är skapat. om mindre än 2 månader har jag klarat av mitt första universitetsår & då får jag en nyckel till min egna 22 kvadratmeters lägenhet. & ikväll fick jag svar på ett mejl som betyder att, om nu allting går som det ska, så kommer jag att flyga över Atlanten i januari. & jag tänker att det här är livet bitches dags att skaffa sig historier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0