De säger att det blir regn ikväll men att det bara är jag som faller.

jag sover inte om nätterna nu. det är inte självvalt. det är inte jag som offrar sömn. det är min kropp. jag har för mycket i huvudet på det där sättet att mina ögon kan vara hur grusiga som helst. det tar inte tankarna hänsyn till. de återanvänder sig själva & det fascinerar mig hur de kan tyckas tänka sig själva utan min inblandning. jag skulle säga att det beror på ingenting. jag skulle säga att det beror på allt. ibland är man bara mera mottaglig. oro har en beägenhet att stanna trots att det är sent. ångest har ett sätt att inte alltid vilja gå. trots att man ber. & kanske gråter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0