Morning news & men with beards my favorite chair all new washed hair.

när man väl har försvunnit ifrån rutinerna. från att gå upp på morgonen dricka sitt té gå till föreläsningar anteckna gå hem koka sitt kaffe läsa bläddra läsa bläddra analysera somna alldeles för sent. skriva. att sätta sig ner & skriva. när man väl försvunnit ifrån det där är det svårt att återkomma. jag kom hem från australien för 20 dagar sedan. 18 dagar har gått sedan jag satte mina fötter på växjös gator igen. tar det så kort tid att försvinna från rutiner?

idag hade vi introduktion till delkurs 2. jag hällde upp mitt kaffe i min termos & gick dit. det var som ett just det det är ju det här jag gör. som att jag hade glömt. men det har varit så mycket annat nu en tid. jetlag, skrivandet av 10 dataskrivna sidor, sjukdom, dagar spenderandes på bibblan där enda lyckan är den stora latten klockan 12 & att man kan placera sig vid ett fönster & titta på människor samtidigt. ungefär så. mellan det har ingen tid funnits kvar. men nu har alla flikar stängts. snart kommer nya öppnas. nu vill jag vara här igen. 


Kommentarer
Postat av: Ralf

Vet du vad som är lustigt...? (Och som inte har nånting med det här inlägget att göra). Jag ska pierca näsan. På höger sida. Jo, sant. Hahaha. Vad är oddsen? ;)

2015-02-26 @ 21:43:33
URL: http://ozzilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0