there was a time when i knew you by heart but we've been growing up, we've been growing apart.

jag har hållt tyst i ett halvår. jag har nickat & svalt när människor sagt att det kommer ordna sig fast jag inte har trott på deras ord. jag har bara inte velat höra övertalningsförsöken. jag har inte varit beredd att lyssna. när du sitter mittemot mig nu känns allting precis som vanligt fast inte alls. för någonting gick sönder. det som var vi gick sönder & nu försöker vi bygga någonting nytt fast jag tänker att jag inte vill ha det såhär. jag tyckte vi var bäst så som vi var. jag kunde ha satsat en miljon på oss. & jag kan inte komma ifrån att det där jag kunde satsat en miljon på det var inte så. det var ingenting så som jag trodde mig veta. allting jag trodde att vi var, var någonting helt annat. & det jag vill ha tillbaka har aldrig existerat någonsin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0