men bland dessa gator har jag gjort mig ett hem, har allt jag behöver, en gitarr & en säng.

när man får underteckna ett a4-papper med sin namnteckning för en liten 22 kvadratmeters lägenhet med utsikt över ett skogsparti. i samma hus, bara några dörrar ifrån Marina. den 1 juni flyttar jag in i någonting som kommer att vara bara mitt.

jag har haft världens bästa roomie det här året. ingen kommer någonsin att kunna toppa henne. någon att sitta på bakismorgonen med & återge gårdagen, dricka whisky till 1 på natten på en vardag, spela GES hur högt man vill. någon som till & med okejar min förmåga att bygga diskberg. ingen av oss kunde anat den där torsdagen under nollningsveckan när vi satt i köket & drack té att pussy palace skulle bli bästa lägenheten på campus. 4 trappor upp i slottstaden.

samtidigt har jag drömt så länge om någonting som ska vara endast mitt. med mina saker. den där nyckeln till en dörr med mitt namn på. där jag bor innanför. där jag kan säga hello i live here!

Kommentarer
Postat av: Ralf

Nä hörru, nu får du fan skicka iväg ett mejl så man blir lite uppdaterad! :)

Svar: Drog iväg en update idag på mejlen. Det var dags liksom ;) Hoppas du får en fin fredag min favoritRalf!
pancakeheart.blogg.se

2015-03-19 @ 15:35:58
URL: http://ozzilda.blogg.se
Postat av: Lisa

I LOOOOVE IT!

2015-03-19 @ 20:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0