vårens första dag & jag vill va med, jag vill va så med.

två bokstäver kan ha så lite innebörd. ikväll betydde dem allt. mina föräldrar är på högtalartelefon när jag hör pappa säga vi vet iallafall att det är det här du ska göra. det är mycket jag inte vet men jag vet att jag är i rätt sammanhang. för mig. att det är här jag ska vara. att det är här jag vill vara. i ett sammanhang jag kommit att älska. med människor jag tycker så mycket om att jag blir alldeles varm i hjärtat när vi spelar tommy nilsson på morgonen & båda utropar det här är så bra. sedan får jag traska iväg med kaffekoppen i handen, solglasögonen på näsan & diskutera litteratur. eller när hon som bor bara någon 100 meter ifrån skriver att det blir marre & starre & rosse på lördag. för vi ska fira de två bokstäverna någon mejlat till oss.


Kommentarer
Postat av: fridolin

älskar bilden!!!

2015-03-06 @ 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0