Det här är celebration, jag & mina ladies, ingenting kan stoppa oss.

det är allkårsvecka på campus & det här är första kvällen sedan i tisdags som jag inte stökar i min overall vid den här tidpunkten. vi startade tisdagsmorgonen med beer olympics, lag here for beer & en 14 timmarsfylla. på onsdagskvällen drack jag så mycket bubbel, kom inte in i min port för att nyckeln hade slutat fungera & min stackars roomie fick en glad men ack så full student hoppandes i hennes säng. igår var det overall-sittning & dans hela natten för att varje låt krävde det. jag har skrattat så mycket. jag har varit så bakfull. jag har ätit alldeles för mycket pasta. jag har samlat på mig så många historier att hälften hade varit nog.

& jag är så lycklig över att jag snubblade över den här utbildningen en natt när jag inte kunde sova. att jag flyttade ner till den här småländska staden jag aldrig tidigare varit i. jag älskar den här lilla bubblan som är campus där det nu dunkas musik, brölas & sjungs utanför mitt fönster. att få vara student i vinröd overall är bland det finaste som hänt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0