Kom våren kom skratten kom tårarna om natten.

i höstas någon gång satt vi & diskuterade hur långt bort b-uppsatsskriveriet kändes. nu formulerar vi våra frågor. jag har spenderat tre dagar med att skriva, läsa, skriva, läsa, analysera, slå på min panna, upprepa ordet ångest & vanka fram & tillbaka. resten av den lilla glöd som fanns kvar efter det har gått åt till att kurera bakfyllan efter valborg. men vilken jävla valborg sedan! att springa runt i overall med roséboxen som en handväska över axeln & sitta fullt med människor på en äng mitt på campus för att senare härja hem & fylla pussy palace till bristningsgräns med människor, där hälften inte ens visste vilka vi var som bodde här. det är ett av det bättre sätten att fira in maj på.

imorgon ska sista inlämningsuppgiften in & vi ska avsluta delkurs 3 & börja delkurs 4. den sista kursen för terminen. & det här är de sista skälvande dagarna av mitt första universitetsår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0