You wake up just the way you went to bed, same dilemma in your head & you're stuck in the what if's & the why's.

i oktober någon gång tänkte jag att jag borde skriva mera. jag borde borde borde skriva. det blev mest så att mitt utkast ökade med så många oavslutade texter. överlag lever jag just nu med så många oavslutade saker. en c-uppsats som är långt från färdigställd & en hel drös med tankar på papper som aldrig får en sista punkt. jag går med listor i huvudet & i mina mobilanteckningar. listor på saker jag måste köpa. min stina 2.0 lista. listor som aldrig avslutas. knappt formuleras alls.

jag är väldigt inkonsekvent i mina känslor. jag är starksvag mest hela tiden. det är liksom skillnaden från förra året då jag hade få svaga dagar. jag pendlar oftare nu & det blir svårare att formulera mig då när jag ena dagen känner mig svag & nästa stark. ena dagen som nykär i livet & nästa bara trött. & om jag lämnar en text oavslutad för att sedan återvända kan det vara som att någon annan skrivit de där orden. jag kan vara någon helt annanstans. känna någonting totalt annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0