Celebrate good times, come on.

jag klev av tåget i växjö klockan tio i 11 imorse. På grund av omständigheter främst orsakad av kraftig bakfylla sköts avresetiden fram. Men det var värt det för vi hade en håll käften nyårsafton. Ett sådant firande som bara går att få när man till stor del släpper alla förväntningar & istället nästan glömmer bort att vi byter år vid tolv. Med fem minuter kvar av 2015 släppte vi ölspelet & sprang ut precis på sekunden då mobilen visade 00.00. Sen fortsatte vi fira & jag kan inte riktigt bedöma vilken tid jag faktiskt kom hem.   

ett lugn spred sig i mig när jag sedan släpade min nya resväska från bussen till 28:an. När jag vred om nyckeln i låset till mitt hem igen. skrattar åt hur jag lämnade det i något slags kaos men tänker att det är mitt kaos. campus är öde. snön har fallit utanför mitt fönster. Igår skrev Karro att vi nu officiellt är styrelse. Jag är officiellt sexmästare. Om en vecka åker vi till USA. innan dess ska jag skriva klart & skicka in c-uppsatsen. stressen härjar mitt i lugnet. jag sörplar på mitt svalnande kaffe.

jag är nog lite rädd för att jinxa (vilket kan kopplas till att jag nog nått taket jag satt för min egen lycka & tror att det kommer gå åt helvete snart vilket vi kan diskutera en annan gång) men jag ser framemot 2016. det finns redan en grund i det här året som gör att det har potential att bli fab as fuck. jag hoppas på det. jag tror det blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0