We'll make the rules up as we go n' break them as we go.

december tenderar att, som tidigare nämnt, alltid bli en titta-bakåt-&-framåt-månad. jag tänker på vad som varit. & jag tänker på vad som ska komma. den låt som får stå för december är också väldigt passande för just precis det. särskilt de två senaste veckorna har jag spelat den här så som att förbereda mig för att vi byter år. ofta diskuteras det om att dessa nyårslöften & nytt-år-nytt-jag-snacket går till överstyr. jag är en av dem som däremot omfamnar tanken om att få börja om. avsluta ett år & påbörja ett annat & när jag hör den är låten känner jag att allting är möjligt. This year liksom!    

This year - Andreas Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0