jag kommer aldrig nöja mig med nånting annat än det bästa för det bästa är det enda som jag gör.

idag lämnade vi in våra uppgifter i projektledningskursen. samtidigt hämtade jag ut min ekonomi-tenta bara för att få se på papper att jag på riktigt fick ett VG. jag som i den som avslutade tvåan på gymnasiet med att stampa ner mina matematik-papper i papperskorgen med ett aldrig mer. den tid som vi i förutspådde skulle bli den svåraste under hela vår utbildning är nu över. precis som jag & marina konstaterade idag så klarade vi inte bara av de här kurserna. vi ägde sönder dem. mammas sms säger allt. det här är din revansch!

jag hör människor omkring mig prata om att februari varit tungt. själv har jag inte haft tid att känna efter. jag hade mitt livs bästa födelsedag & är nu 25 år gammal. bara den grejen av att känna sig så jävla älskad. att människor faktiskt vill leva livet ihop med mig. jag önskar att jag kunde förstå det lite mera än jag för tilfället gör. att den där rösten i huvudet som säger att jag inte duger bara kunde hålla käft. men om den får vi en annan gång prata. 

nu kommer det en vår fylld av en av de saker jag älskar allra mest, orden & meningarna. detta verkar också vara en tid av försoning. någonting som visar att det är viktigt att lära sig att våga uttala högt vad det är man känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0